27 października 2014

Przeprosiny i rekompensata.

Muszę was rozczarować, ale w tym tygodniu nie pojawi się nowy post. 
Niestety cierpię na epidemię zwaną "nie mam czasu".
A tak naprawdę wzięłam na siebie za dużo obowiązków i nawet z częścią z nich prawdopodobnie się nie wyrobię... Eh... W przyszłym tygodniu raczej możecie się spodziewać nowych dzienników. Będzie dłuższy weekend, a sytuacja z nadmiarem obowiązków chyba już się uspokoi. 

Ale, żeby nikomu się w tym tygodniu nie nudziło, wymyśliłam nowy konkurs. Usłyszałam w jednej z gier komputerowych świetną zagadkę i zastanawiam się ile z was zna na nią odpowiedź. A może ktoś już ją słyszał?
W tym tygodniu nagrodami za obie kategorie ("cięta riposta" - najciekawsza odpowiedź,"poprawna odpowiedź"), są: mój do bólu szczery komentarz na waszym blogu oraz reklama w poście za tydzień.

Przypominam, że warunkiem uczestnictwa w konkursie jest co najmniej 1 komentarz do innego posta. Inaczej osoba odpowiadająca zostaje zdyskwalifikowana. 

A oto pytanie:

Posiadam morza bez wody, pustynie bez piasku, lasy bez drzew i płaskie góry. Czym jestem?

3 komentarze:

  1. Odpowiedzią na to pytanie jest mapa- morza nie maja wody,pustynie piasku, lasy drzew i są płaskie góry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że robisz konkursy dawno tu nie byłam <3 chyba ostatnio ze 2 miechy temu też cierpialam na ,,brak czasu" :P ale już lepiej :P odp to oczywiście mapa :)

    http://miloscwczasachapokalipsy44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mapa, ewentualnie globus. Mogłabym też powiedzieć, że Bóg posiada te wszystkie rzeczy, to zależy jak kto sobie to wyobraża, więc to tylko moje zdanie i szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego tak pomyślałam, skoro odpowiedź jest tak oczywista.

    OdpowiedzUsuń