5 sierpnia 2018

Zawieszenie bloga

Hejka!
Nie wiem czy ktoś w ogóle to zauwazył, ale ja po sobie widze, ze... moja aktywnosc w blogosferze jest wlasciwie zerowa, a to glownie przez dosc duze zmiany jakie nastapily w moim zyciu. Jak wiecie z ostatniego posta rzucilam studia astronomiczne, aktualnie pracuje i planuje wybrac sie od pazdziernika na inny kierunek juz zaocznie. Kiedy juz osiaga sie jako tako niezaleznosc finansowa, ciezko z niej zrezygnowac, stad taka decyzja.

Zmienilo sie tez to, ze pracuje duzo piszac na klawiaturze i po prostu mi sie nie chce pozniej w domu jeszcze wiecej na niej pisac. Ten post jak widzice pisze bez polskich znakow na tablecie (lub nie widzicie, zalezy czy bedzie mi sie pozniej chcialo go wrzucic na autokorekte).
Nie wiem do konca co zrobic z blogiem. Na pewno go nie skasuje, bo to dorobek kilku ladnych lat mojego zycia, jednak pomysly na posty, serie i inne jakie mam zupelnie juz do tej tematyki nie pasuja.
Ja sama mam teraz inne hobby. Choc astronomia wciaz jest w moim serduszku i dalej lubie sluchac nowinek z tej dziedziny, to jednak, aby dalej o niej pisac potrzebuje o wiele wiekszego przygotowania, a przy pracy na caly etat, a juz niedlugo wolnych jedynie 2 weekendach w miesiacu, polaczonych z dodatkowymi obowiazkami jest dla mnie wlasciwie niewykonalne.

Na tablecie pisze mi sie w tej chwili lekko lepiej niz na duzej klawiaturze, ale nie wiem czy to rozwiazanie wystarczy. Dodatkowo jesli chcialabym pisac musialabym zmienic calkowicie koncepcje bloga, a wolalabym tego nie robic, by nie psuc jego unikalnego klimatu. Pozostaje stworzenie nowego, z misz-maszem, ktory mam aktualnie w glowie. Jednak to tez wymaga dla mnie prawie calego dnia pracy...
Innymi slowy jest projekt, z realizacja, sa problemy natury i technicznej i czasowej. Postaram sie wykonac kilka testow i jednak wystartowac z nowym blogiem, bo tesknie troche do was, mysle tez ze nowa koncepcja dotrze do wiekszej ilosci odbiorcow. 
Na chwile obecna jednak zawieszam bloga. O zmianach bede was informowala na bierzaco.

Pozdro
~Noyn

1 komentarz:

  1. Rozumiem cię doskonale, chociaż mam odmienną sytuację od ciebie; to jednak moja siostra pracuje i też nie ma na razie czasu, aby do nas przyjechać, bo mieszka w innym miejscu. Ja póki co, kuje naukę, przeszłam do kolejnej klasy. Jakimś cudem pamiętam o swoim blogu. Chociaż studiów nie planuję, zaczynam pomału myśleć o tym, kim będę w przyszłości. Życzę Ci powodzenia, aby wszystko poszło po Twojej myśli i żebyś też nie zapomniała o blogu, któremu poświęciłaś tyle czasu ^-^.

    OdpowiedzUsuń