16 grudnia 2015

Jak wyglądałaby drużyna w świecie The Sims 2...

Hej!
Dawno temu w odległej galaktyce Black Shadow podesłała pomysł stworzenia postaci z drużyny w grze The Sims, a jako że mam tylko 2 część, to była jedyna możliwość. Zbyt wielką fanką tej serii nie jestem, czasem tylko najdzie mnie na zaprojektowanie jakiegoś domku :) a część 2 TS razem ze wszystkimi dodatkami wyhaczyłam gdzieś kiedyś za darmo na originie (czasem warto jest być na bieżąco z promocjami).
W robieniu screenów nie jestem najlepsza, a przycisk Prt Sc akurat nie działa, więc pozostają nam zdjęcia zrobione w samej grze, co oznacza, że nie będą one zbyt wielkie.
Nie przedłużając zapraszam na naszą sesję zdjęciową:

Zdjęcia grupowe:
Zgadniecie kto jest kim?

 Kolejna kłótnia?
 Kobieta zawsze ma racje i nie odpuści.

 Ale pozy :P
 Aż czuć tą przyjacielską atmosferę.
 Chyba już dość.

MICHAEL:
Dlaczego nigdzie nie mogę ustawić takiej długości włosów jak w ja mu wymyśliłam! ~ Oburzenie
 Na sportowo.
Strój codzienny.
Kiedy płynę, płynę...
 Ciekawe na jaką okazję mam się w to wciskać?
 Kiedy kilma wysiada, trza się jakoś zabezpieczyć.
Piżamka? 

NOYN:
 Cenię sobie swobodę :)
A tu nie było piwnych oczu, więc są tylko szare :( ~ kolejny foch
 Idę się wyżyć na siłce.
 Chyba złamałam paznokieć przebijając tytanowe poszycie stacji. No nic, czas spać.
 Temperatura musiałaby wynosić poniżej -80 stopni Celsiusza, żebym coś takiego na siebie nałożyła.
Zaraz się zabiję na tych obcasach.

YROSOS:
 Zabierzcie mnie stąd!
 No dobra jedna fotka.
 Ciekawy frak. Coś takiego się nosiło jakieś dwieście lat temu.
 Kto chce popływać?
 Czas do łóżeczka.
 A może jednak trochę poćwiczę? I tak mało sypiam.

 ANNA:
 Dajcie mi spluwę.
Ups. Mrugnęłam!
 Strój codzienny.
 Kto wie kiedy kurtka się przyda?
Biały szlafroczek jako piżamka.
 Kto ze mną pobiega?
Podobno czarny wyszczupla.

Na dzisiaj koniec, jednak "Rodzina Destiny" jest gdzieś tam zapisana. Jeżeli zechcecie mogę dalej ją "prowadzić" i robić zdjęcia z ich życia. W sumie to ciekawe jakby się potoczyło życie takich simów?

To jak? Chcecie więcej takich postów? Jak wam się podobają moje kreacje? Pamiętajcie tylko, że to jest ich wygląd w odzwierciedleniu do naszych czasów :)
Piszcie w komentarzach. 
Jeśli blog się podoba zaobserwuj, by być na bieżąco. Zapraszam też na funpage bloga. A jeśli podobał ci się tylko ten post lub inny pojedynczy pokaż mi to dając +1.
Pozdro.
~Noyn

14 komentarzy:

  1. Ojoj, jak ja bym w dwójkę pograła, ale niestety- mój komputer nie wytrzymuje gier. Zimowy strój Noyn i sportowy Micheala jest świetny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w sumie też się ledwo trzyma. Strasznie się przegrzewa po kilku minutach, ale ostatnio kupiłam sobie dość tanią i dobrą podkładkę chłodzącą pod laptopa i jak zaczyna mu rosnąć temperatura to włączam chłodziarkę :)
      Taki luźny szybki pościk, ale chwilkę nawet przy takim trzeba się napracować.
      Pozdro.

      Usuń
    2. No niestety, na laptopa mogę liczyć dopiero na studiach. Chociaż z komputera też jestem zadowolona. Mam go już ósmy rok i tylko raz był naprawiany tak ,,na poważnie" (a jest bardzo intensywnie używany).

      Usuń
    3. No to szacun dla sprzętu.
      Ja tak fajnie nie miałam, chociaż i tak po maturze planuję kupić coś nowego, bo tutaj to lepsze czy nowsze gry już mi nie odpali :(

      Usuń
  2. Mi się podobają najbardziej stylizacje sportowe i piżamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie mam zdania. Starałam się ich odwzorować, a style ubioru w ogóle w tej grze jakoś nie przypadają mi do gustu.
      Pozdro.

      Usuń
  3. Ja niestety nie mam czasu na tego typu gry, przy dwójce małych szlaków. Ale pomimo wieku chętnie bym pograla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię gry komputerowe, ale akurat w TS nie gram zbyt często. Tak jak wspominałam czasem zbuduję sobie jakiś domek, bo raczej mnie to nie kręci. Wolę RPG lub MMO :)
      Pozdro.

      Usuń
  4. Myślałam że o tym zapomniałaś. Ja w tym roku dostałam od Mikołaja TS2, jednak po jednej grze w komputerze padł napęd, tak więc się nie nagrałam. Jednak ten powinien już niedługo wrócić z naprawy.
    Uwielbiam grać w Simsy, sama nie wiem ile już godzin zmarnowałam tworząc rodzinki.
    Pamiętam jak wraz z siostrą stworzyłyśmy kilku kierowców w tym dobrze Ci znanego z mojego bloga Roberta K. Zabawy z tym było naprawdę dużo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dość dobrą pamięć, ale mnie również dopada zaraza zwana "nie mam czasu". Pisanie opowiadania już zajmuje sporo mojego wolnego czasu, a w tygodniu bardzo ciężko wygrzebać coś dodatkowego. Ostatnio jednak się udało i podczas właśnie tej przerwy mam zamiar wrócić do rzeczy, które chciałam zrobić, ale jakoś się nie udało.
      Sama gra potrafi wciągnąć, lecz po dłuższym czasie nudzi (przynajmniej mnie) do tego stopnia, że wychodzą mi tam niezłe patologie, obecnie zaglądam tam gdy mnie najdzie na budowę jakiegoś fajnego domku. W tworzenie postaci wolę się bawić w grze SWTOR - co się przekłada na to, że mam masę postaci, a to przecież MMORPG :)
      Pozdro.

      Usuń
  5. Dawno nie grałam... Też zawsze najbardziej skupiałam się na tworzeniu domku, projektowaniu i w ogóle, a sama rozgrywka, to już tylko kwestia kilku godzin ;)
    Ciekawy pomysł z postaciami. Jednak simy do takich akcji są najlepsze! :) Jak kiedyś chciałam stworzyć grę dla chłopaka, to też właśnie samą postać tworzyłam w simach i potem tylko przerabiałam i wrzucałam do mojej gry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też sama rozgrywka nie bardzo fascynuje. Za to domki buduje się wręcz świetnie. Ten pomysł podrzuciła mi Black Shadow chyba po tym jak zrobiłam moje postacie w ubierance :)
      Pozdro.

      Usuń
  6. Świetne postacie od dawna zastanawiam się jak ich sobie zrobić żeby w głowie non stop nie zmieniać im ubrań a tu proszę simsy po prostu wow! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życie to nie simsy, ludzie mogą nosić różne ciuchy i je zmieniać kilka razy dziennie. Bardziej ważne jest żeby wyobrazić sobie ich rysy twarzy i posturę. To jest takie trochę uproszczenie :)
      Pozdro.

      Usuń