15 kwietnia 2016

Moi przyjaciele z blogosfery: Black Shadow

Hejka!
W dzisiejszym poście z serii "Moi przyjaciele z blogosfery" goszczę wyjątkową dziewczynę. Znam ją właściwie od początków mojej działalności w internecie, chociaż ma o wiele większy staż ode mnie.
Przeprowadziłam wywiad z Black Shadow z bloga http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/. Interesuje się ona Formułą 1 i o tym jest jej blog. To właśnie ona zaproponowała do recenzji film Wyścig, który niezmiernie mi się spodobał. Nie przeciągając dłużej:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z F1? Co sprawiło tak się wciągnęłaś w ten sport?
- Od zawsze interesowałam się samochodami. Jako dziecko wolałam bawić się autkami niż lalkami. Pierwsze wspomnienie związane z Formułą to postać Kubicy, jego wypadek, a rok później wygrana na torze w Kanadzie. Robert przewijał się jeszcze przez moje życie kilkakrotnie, zdarzało mi się śledzić jego poczynania, jednak bliżej nie interesowałam się F1. Miałam w życiu taki okres, że na jakiś czas porzuciłam zainteresowanie samochodami, chciałam być tak jak inne dziewczyny, kupowałam na siłę młodzieżowe gazetki, interesowałam się życiem gwiazd, które akurat były na topie, modnymi ciuchami, jednak to nie było to. Po obejrzeniu filmu Auta uświadomiłam sobie, że samochody i wyścigi to moje życie. Wtedy już nie próbowałam wtapiać się w tłum tylko poszłam własną ścieżką. W tamtym czasie puszczany był film o Ayrtonie Sennie, który dodatkowo utwierdził mnie w przekonaniu, że w wyścigach jest to "coś". Kiedy byłam w pierwszej gimnazjum to Kubica miał wypadek. Bardzo to przeżyłam, martwiłam się o to, że może odejść, jednak udało mu się oszukać śmierć. Wtedy zastanawiałam się jak Formuła poradzi sobie bez niego. To właśnie zagoniło mnie na dobre do telewizora. Pierwszy sezon był ciężki, bo tak  naprawdę mało kogo znałam. Jedynie kojarzyłam może z pięciu kierowców z Schumacherem włącznie. Jednak powoli zgłębiałam wiedzę na temat tego sportu i teraz jestem tu gdzie jestem.

2. Bloga prowadzisz od ponad 3 lat zgadza się? Skąd bierzesz motywację do pisania? Jak to się stało, że się nie poddałaś (co przytrafia się wielu początkującym blogerom)? Czy była w twoim życiu chwila, w której chciałaś porzucić blogowanie? Jeśli tak to jak to przezwyciężyłaś?
- Pierwszego bloga założyłam jeszcze w podstawówce. Mój obecny kawałek internetu został stworzony abym miała gdzie publikować rysunki dotyczące tego sportu. Zakładałam, że nie będzie istniał dużej niż rok, jednak jeśli dobrze pójdzie to pod koniec tego 2016 będzie obchodził czwarte urodziny, wliczając staż na innej platformie blogowej. Nie wiem skąd biorę motywację. Po prostu piszę, bo lubię to robić. W swojej blogowej karierze miałam wiele kryzysów, w ostatnim czasie zastanawiałam się czy nie porzucić tego. Jednak zawsze zbierałam się w sobie.

3. Jakie blogi najbardziej lubisz czytać? Może chcesz jakieś polecić mi oraz moim czytelnikom?
- Czytam różne blogi, jednak nie mam swojej ulubionej kategorii.

4. Czy poza Formułą 1 masz jeszcze jakieś inne zainteresowania?
- Formuła 1 zajmuje mi dużo czasu, jednak znajduję chwilę na rysowanie.. Jest to także moja pasja idąca w parze z wyścigami, poza tym czytam książki i mangi.

5. Ukrywasz przez najbliższym otoczeniem fakt pisania bloga czy mówisz o tym otwarcie? Dlaczego?
 - Tylko rodzice i siostra wiedzą o istnieniu bloga. Kiedyś wiedziały dwie koleżanki, ale sprzedałam im bajeczkę, że go usunęłam. To było ponad 2 lata temu więc na pewno już o nim nie pamiętają.  Poza tym zmieniłam adres. Większość moich znajomych to niestety osoby, które interesują się życiem innych, tylko nie swoim. Gdybym podała im namiary to znając życie przeczesaliby go kilkukrotnie, aby znaleźć jakąś informację o mnie, o której oni nie wiedzą.

6. Gdybyś miała okazję spotkać się z jednym ze swoich idoli, kogo byś wybrała? I dlaczego?
- Moimi idolami są Robert Kubica, Michael Schumacher i Ayrton Senna. Niestety nie jestem w stanie wybrać jednego, ponieważ każdy z nich jest dla mnie tak samo ważny.

To była Black Shadow. Dzięki wielkie kochana, że zechciałaś odpowiedzieć dla mnie na tych kilka pytań. Nie wyobrażam sobie, abyś nie pojawiła się w tej serii. Może nasze zainteresowania nieco się różnią, ale jesteś dla mnie bardzo inspirującą osobą. Piszesz o swojej pasji naprawdę z serca i idziesz za jego głosem :)
Jeszcze raz zapraszam serdecznie na bloga Black Shadow:
http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

A wy słyszeliście wcześniej o Black Shadow? Czytacie jej bloga? Co sądzicie o jej pasji?
Piszcie w komentarzach. Jeśli blog się podoba zaobserwuj, by być na bieżąco. A jeśli podobał ci się tylko ten post lub inny pojedynczy pokaż mi to dając +1. Zapraszam też na mój funpage oraz twitter.

Pozdro.
~Noyn
Źródła (obrazki):
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/14/2010_Malaysian_GP_opening_lap.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/47/Robert_Kubica_2009_Australia.jpg

2 komentarze:

  1. Fajnie, że dziewczyna trzyma się swojej pasji i z niej nie zrezygnowała.

    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń