19 maja 2017

Nadjeżdża czołg...

      Jeszcze nie dojechał, ale już trzeba się szykować na jego przybycie.
      W tym roku nie mam zamiaru dać się zaskoczyć czołgowi SESJA, więc zaczęłam już zawczasu szykować na niego ciężką artylerię oraz budować bunkier, a całe te przygotowania nazwałam projektem "Wypożycz masę książek, tak żeby nie mieć już miejsca na kartach bibliotecznych, potem czytaj, a i nie zapomnij o zaliczeniu ćwiczeń".
      Tak wiem, wspaniała idea, co z niej wyjdzie?

      W końcówce semestru zawsze wiele się dzieje, w tym zaczyna się okres kolokwiów, oddawania sprawozdań... To dlatego milczałam. Niestety studia rządzą się innymi prawami niż szkoła średnia, ale mam nadzieję, że już się domyśliliście powodu tej ciszy. Nigdy bym przecież nie zostawiła bloga bez żadnego uprzedzenia. Pamiętajcie.
      SESJA nadjedzie za miesiąc, do tego czasu nie mam pojęcia czy coś się tu pojawi. Po stoczonych bitwach będę miała pewnie dużo wolnego, więc wtedy zadbam należycie o bloga.
      Jeśli chcecie poczytać jakiś mój nowy tekst, to zapraszam na wattpada, na którym postanowiłam wklejać rozdziały funfiction, napisane dawno temu.
LINK
Historia dzieje się w świcie Gwiezdnych Wojen, ale sama fabuła jest mojego autorstwa. Streszczenie znajdziecie w linku.

      Osoby, które brały udział w zorganizowanych przeze mnie mini konkursach - nie zapomniałam o was. Ja zawsze wywiązuję się ze swoich zobowiązań, jednak studia są dla mnie teraz najważniejsze, więc z rozdaniem nagród i gratulacji, muszę się wstrzymać.

      Bardzo chciałabym przed sesją napisać recenzję kolejnej części Gwiezdnych Wojen - tak na szczęście, dla siebie i moich przyjaciół, którzy zdawali lub poprawiali w tym roku maturę, mam nadzieję, że mi się to uda.
      To chyba na tyle. Mam nadzieję, że nie macie mi za złe tych zniknięć ;)

Jeśli blog Ci się podoba, zaobserwuj, by być na bieżąco. A jeśli podobał ci się tylko ten post lub inny pojedynczy pokaż mi to, dając +1. Zapraszam także na funpage bloga oraz twittera :)


Pozdro.
~Noyn
Może spodoba Ci się również:
- A co gdyby nie było uczuć? - Recenzja filmu "Equilibrium"
- Poznajcie naszych bohaterów...
-  Dlaczego uczniowie nie lubią wychowania fizycznego?

Źródła (obrazki):
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/M60a1_lesany.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz